بازی های همراه
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 1094
بازدید کل : 120818
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

بازهای رایانه ای
بازی های رایانه ای




بازی های همراه

 

 

AvP: Evolution

پلتفرم: Android/iOS

علاقه مندان به AvP و بازی های علمی-تخیلی حتماً باید Evolution را تجربه کنند. بخش داستانی، شما را در نقش Alien و Predator قرار می دهد و همچنین المان های گیم پلی نیز تغییر می کنند. مبارزه ها ترکیب جالبی از کارهای مختلف را پیش روی شما قرار می دهند که روند بازی را بسیار جذاب کرده اند. دنیای کشنده این بازی می خواهد بازیکنان را پای تبلت و یا تلفن هوشمندشان میخکوب کند. Evolution در سیاره ای دور اتفاق می افتد و مبارزه میان این دو موجود درنده را به نمایش درمی آورد. این بازی واقعاً تجربه جالبی خواهد بود.

Star Wars Pinball

پلتفرم: Android/iOS/Windows Phone

Pinball طرفداران خاص خودش را دارد. حتی بعضی وقت ها خود من هم آن را بازی می کنم، اما تجربه یک بازی Pinball با المان های Star Wars قطعاً هیجان انگیز خواهد بود. همچنین محیط بازی به صورت کاملاً 3D طراحی شده و پر از المان های دنیای SW است. به طور معمول خیلی ها پس از مدتی از این بازی خسته می شوند، اما SWP با فاکتورهای جذابی که دارد، شما را سرحال نگه می دارد.

Pocket Stables

پلتفرم: Android

برای خیلی ها نام Kairosoft یادآور بازی های نه چندان خوب در دنیای موبایل است، اما آن ها یک بازی شبیه سازی جالب ساخته اند که دیگر با ساخته های قبلیشان یکی نیست و المان های موفقیت آمیز بسیار زیادی دارد. همچنین المان های شخصی سازی بسیار زیادی در Pocket Stables قرار گرفته اند. شما در این بازی باید اسب های مسابقه ای تربیت کنید و کاری کنید که آن ها در رقابت های مختلف پیروز شوند. بازی دارای گرافیک جذابی است و از بخش های گوناگونی تشکیل شده که آن را دوست داشتنی کرده است.

Toy Story: Smash It

پلتفرم: Android/iOS

Toy Story بار دیگر در قالب یک بازی زیبا بازمی گردد. شخصیت های محبوب آن مانند Buzz ،Woody و... آمده اند تا شما را به ماجراجویی جدید ببرند. بازی Smash it یک بازی 3D بسیار جذاب است که به صورت معمایی با المان های فیزیکی طراحی شده است. در طول بازی هم با تمام شخصیت های این کارتون زیبا روبرو می شوید. مراحل در دنیاهای مختلفی رخ می دهند و تنوع و طراحی آن ها نیز واقعاً جلب توجه می کنند. بیش از 60 مرحله مختلف در SI قرار دارند که می توانند شما را ساعت ها سرگرم کند.

God of Blades

پلتفرم: Android/iOS/Windows Phone

اگر طرفدار بازی های Blood and Gore هستید، باید به سراغ God of Blades بروید که ترکیب ساده ای از عناوین Hack and Slash است. روند بازی نیز حالت کلاسیکی دارد و همچون داستان های حماسی پیش می رود. محیط های مختلفی در بازی وجود دارند که هر کدام از آن ها داستان خاص خود را روایت می کنند. شما به عنوان یک قهرمان باید با نیروهای تاریکی مبارزه کرده و از سیاره خود دفاع کنید. دشمنان شیطانی منتظر این هستند تا در بهترین فرصت دنیا را نابود کنند و قهرمان بازی باید مانع این کار شود.

Nfinite

پلتفرم: Android/iOS

بازی Nfinite از جمله عنوان هایی است که شما را به کهشکان های مختلف می برد و کاری می کند تا شما در آن مکان ها به جستجو بپردازید. در هر کدام از این کهشکان ها تله های مختلفی نیز قرار گرفته که شما را با چالش های فراوانی روبرو می کنند. گیم پلی بازی حالتی Arcade دارد و از گرافیک جالب توجهی برخوردار است. موسیقی ها هم حالتی کمیک مانند دارند و در نوع خودشان منحصر به فرد هستند.

Slingshot Racing

پلتفرم: Android/iOS

Slingshot Racing را می توان اولین بازی رانندگی ای دانست که به طور انحصاری برای پلتفرم هایی با صفحه لمسی ساخته شده است. محیط های آن واقعاً زیبا طراحی شده و مسیرها بسیار جلب توجه می کنند. گرافیک از نقاط قوت این بازی به حساب می آید. شما در این بازی باید مهارت های لازم برای رانندگی را فرا بگیرید و از آن ها در چالش های مختلف استفاده کنید.

Rage of the Gladiator

پلتفرم: Android/iOS

شما در نقش گراسیوس (Gracius) که یک گلادیاتور است، ایفای نقش خواهید کرد. دشمنان شما، تنها شیاطین معمولی ای نیستند که در بازی های مختلف مشاهده می کنید، اما Boss Fightهای بازی بسیار خوب و نفس گیر از کار درآمده اند. آن ها تمامی ندارند و گراسیوس باید با ترفندهای گوناگون شکستشان دهد. هر کدام از دشمنان شما دارای ضعف های خاصی هستند که با پیدا کردن آن ها می توانید راه پیروزی را بیابید.

Starcrossed

پلتفرم: Android/iOS

نتیجه ترکیب Angry Birds: Space با Super Mario Galaxy، بازی Starcrossed می شود. در این بازی باید از یک سیاره به سیاره ای دیگر بروید و آیتم های مختلفی را جمع آوری کنید. با این کار، ستاره بدست می آورید و تا جایی که ممکن است باید تعداد بیشتری از آن ها را جمع آوری کنید. البته بازی تنها چنین روندی را پیش روی شما قرار نمی دهد و سرشار از قسمت های منحصر به فرد است. گرافیک 2D آن واقعاً جذاب است و از رنگ بندی های زیبایی بهره می برد.

Rotor Episode 1

پلتفرم: Android/iOS

Rotor یک عنوان تیراندازی کلاسیک است که المان های نقش آفرینی به خوبی در آن به کار رفته است. این بازی در نمایی با زاویه دوربین ایزومتریک شما را وارد نبردهای پرهیجانی می کند. Rotor شباهت زیادی به عنوان StarFox دارد و از همین رو می تواند برای خیلی ها جذاب باشد. شما باید از سیاره مادری خود دفاع کنید و در این کار با چالش های گوناگون و بسیار سختی مواجه خواهید شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 9 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 12:56 :: نويسنده : ali